Smart Lights - Twinkly Help Center
  • Sklep
  • Twinkly Pro
  • Kontakt
  • Menu Menu
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje


Jak mogę usunąć moje konto Twinkly? (Twinkly PRO & Plus)

Jak usunąć konto Twinkly lub zmienić jego adres e-mail

Dotyczy wszystkich urządzeń powiązanych z kontem Twinkly.

Jeśli chcesz utworzyć nowe konto, lub po prostu chcesz usunąć swoje, możesz po prostu zapytać nas bezpośrednio przez formularz kontaktowy.

Nasz zespół ds. satysfakcji klienta odpowie w ciągu 24 godzin i usunie konto dla Ciebie.

Ważna uwaga:

Jeśli chcesz tylko zmienić konto i nie musisz usuwać starego konta, a może chcesz je zachować jako alternatywę, możesz po prostu usunąć swoje urządzenie z konta, którego nie chcesz już używać, zobacz tutaj, aby zapoznać się z procedurą i skonfigurować je na nowo na nowym koncie.

Jak mogę odzyskać hasło do mojego konta Twinkly? (Twinkly PRO & Plus)

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/twinklyaccount.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:272022-01-19 14:54:27Jak mogę odzyskać hasło do mojego konta Twinkly? (Twinkly PRO & Plus)

Jak mogę usunąć moje konto Twinkly? (Twinkly PRO & Plus)

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/twinklyaccount.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:272022-01-19 14:54:27Jak mogę usunąć moje konto Twinkly? (Twinkly PRO & Plus)

Dlaczego do korzystania z aplikacji wymagane jest konto Twinkly? (Twinkly PRO i Plus)

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/twinklyaccount.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:272022-01-19 14:54:27Dlaczego do korzystania z aplikacji wymagane jest konto Twinkly? (Twinkly PRO i Plus)
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje

Inspiracje

  • Multi Color
  • Gold Edition
  • Twinkly Flex
  • Twinkly Line

Produkty

  • Taśmy LED
  • Girlandy ogrodowe LED
  • Oświetlenie choinkowe LED
  • Neony LED
  • Łańcuchy LED
  • Klastry LED
  • Sople LED
  • Inteligentne kurtyny LED
  • Panele LED

Dystrybucja

  • Dystrybucja Twinkly
  • Importer regionalny Twinkly Pro
© Smart Lights 2022
  • Strona używa pliki cookies, więcej dowiesz się w Polityce Prywatności
Scroll to top