Smart Lights - Twinkly Help Center
  • Sklep
  • Twinkly Pro
  • Kontakt
  • Menu Menu
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje


Co zrobić, jeśli sieć bezpośrednia Twinkly nie jest widoczna?

Co zrobić w przypadku, gdy nie widać już sieci bezpośredniej Twinkly?

Dotyczy urządzeń Gen I i Gen II oraz Twinkly Plus.

Jeśli urządzenie jest podłączone do zasilania, sprawdź, czy kontrolki na sterowniku są włączone.

Jeśli na kontrolerze świeci się stałe zielone światło, a sieć Twinkly_XXXXXX nie pojawia się na liście dostępnych sieci Wi-Fi, prawdopodobnie coś powoduje zakłócenia.

Proszę spróbować przenieść Twinkly do innego pomieszczenia/budynku i spróbować wykluczyć lub potwierdzić ten rodzaj problemu.

Jeśli na kontrolerze miga zielona/niebieska (Generation I) lub czerwona/niebieska (Generation II) dioda, oznacza to, że Twinkly próbuje połączyć się z lokalną siecią Wi-Fi: zresetuj Twinkly i spróbuj ponownie.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami

Jak podłączyć urządzenie do bezpośredniego Wi-Fi Twinkly?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-19 14:54:28Jak podłączyć urządzenie do bezpośredniego Wi-Fi Twinkly?

Jak podłączyć urządzenie Twinkly do sieci Wi-Fi?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-19 14:54:28Jak podłączyć urządzenie Twinkly do sieci Wi-Fi?

Co zrobić, jeśli sieć bezpośrednia Twinkly nie jest widoczna?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-19 14:54:28Co zrobić, jeśli sieć bezpośrednia Twinkly nie jest widoczna?

Jakie są najlepsze ustawienia dla mojego routera?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-27 08:49:01Jakie są najlepsze ustawienia dla mojego routera?
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje

Inspiracje

  • Multi Color
  • Gold Edition
  • Twinkly Flex
  • Twinkly Line

Produkty

  • Taśmy LED
  • Girlandy ogrodowe LED
  • Oświetlenie choinkowe LED
  • Neony LED
  • Łańcuchy LED
  • Klastry LED
  • Sople LED
  • Inteligentne kurtyny LED
  • Panele LED

Dystrybucja

  • Dystrybucja Twinkly
  • Importer regionalny Twinkly Pro
© Smart Lights 2022
  • Strona używa pliki cookies, więcej dowiesz się w Polityce Prywatności
Scroll to top