Co zrobić, jeśli sieć bezpośrednia Twinkly nie jest widoczna?
Co zrobić w przypadku, gdy nie widać już sieci bezpośredniej Twinkly?
Dotyczy urządzeń Gen I i Gen II oraz Twinkly Plus.
Jeśli urządzenie jest podłączone do zasilania, sprawdź, czy kontrolki na sterowniku są włączone.
Jeśli na kontrolerze świeci się stałe zielone światło, a sieć Twinkly_XXXXXX nie pojawia się na liście dostępnych sieci Wi-Fi, prawdopodobnie coś powoduje zakłócenia.
Proszę spróbować przenieść Twinkly do innego pomieszczenia/budynku i spróbować wykluczyć lub potwierdzić ten rodzaj problemu.
Jeśli na kontrolerze miga zielona/niebieska (Generation I) lub czerwona/niebieska (Generation II) dioda, oznacza to, że Twinkly próbuje połączyć się z lokalną siecią Wi-Fi: zresetuj Twinkly i spróbuj ponownie.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami