Smart Lights - Twinkly Help Center
  • Sklep
  • Twinkly Pro
  • Kontakt
  • Menu Menu
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje


Jak podłączyć urządzenie do bezpośredniego Wi-Fi Twinkly?

Procedura bezpośredniego połączenia Wi-Fi Twinkly

Dotyczy urządzeń Gen I i II, Twinkly PRO i Twinkly Plus.

Każde urządzenie Twinkly może rozwijać własny sygnał Wi-Fi, co pozwala na sterowanie nim za pomocą smartfona.

Bezpośrednie połączenie jest dostępne zarówno dla urządzeń Generation I jak i Generation II.

  1. Sprawdź, czy sieci Wi-Fi są aktywne w Twoim smartfonie.
  2. Przejdź do ustawień Wi-Fi w swoim smartfonie
  3. Sprawdź listę dostępnych lokalnych sieci Wi-Fi.
  4. Przewiń listę w dół i wybierz sieć emitowaną przez Twoje urządzenie Twinkly, wyświetlaną jako “Twinkly_XXXX”.
  5. To jest Twoje urządzenie Twinkly! Wybierz tę sieć i poczekaj, aż zostanie nawiązane połączenie.

Tylko dla Generacji II

Wpisz hasło do sieci Wi-fi Twinkly: Twinkly2019

Teraz aplikacja Twinkly może znaleźć Twoje Twinkly.

Przejdź do galerii efektów, aby wypróbować je wszystkie, edytować wstępnie ustawione efekty lub tworzyć nowe od podstaw.

W tym momencie masz bezpośrednie połączenie między smartfonem a urządzeniem Twinkly.

Na kontrolerze widać stałe, zielone światło.

W tym stanie nie jest dostępne połączenie z Internetem.

Aby sprawdzić, czy urządzenie jest bezpośrednio podłączone, zobacz Nazwe sieci w szczegółach urządzenia, jak poniżej.

Generacja I: podłącz Twinkly w trybie bezpośrednim

Generacja II: podłączanie Twinkly w trybie bezpośrednim

Bezpośrednie połączenie Twinkly pozwala na:

  • Stosować efekty (Effects)
    Możesz stosować, edytować i tworzyć nowe efekty.
  • Mapowanie diod LED (tylko tryb 2D)
    Po umieszczeniu lampek na choince, wejdź do menu “Layout”, aby stworzyć nowe układy poprzez mapowanie. Ta procedura pozwala aplikacji zrozumieć, gdzie znajdują się diody LED i przekazać odpowiednie dane do świateł, aby uzyskać doskonałe efekty na niestandardowych kształtach.
  • Zmiana nazwy Twinkly
    Już teraz możesz zmienić nazwę swojego Twinkly. W ten sposób, jeśli w przyszłości dodasz inne urządzenia, ich identyfikacja będzie o wiele łatwiejsza.

Aby zarządzać więcej niż jednym Twinkly z tego samego smartfona i mieć dostęp do Internetu podczas korzystania z Twinkly, należy ręcznie połączyć je z lokalną siecią Wi-Fi.

Ponadto, gdy Twinkly jest podłączone do sieci Wi-Fi, można tworzyć grupy Twinkly i sterować Twinkly zdalnie za pomocą urządzeń takich jak Google Home.

Pamiętaj, że jeśli chcesz pobrać nowe efekty, musisz być podłączony do lokalnej sieci Wi-Fi, ponieważ Twinkly bezpośrednio, nie ma dostępu do Internetu!

Po nawiązaniu połączenia Wi-Fi między Twinkly a domowym routerem, Twinkly będzie działać niezależnie od smartfona.

Jak podłączyć urządzenie do bezpośredniego Wi-Fi Twinkly?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-19 14:54:28Jak podłączyć urządzenie do bezpośredniego Wi-Fi Twinkly?

Jak podłączyć urządzenie Twinkly do sieci Wi-Fi?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-19 14:54:28Jak podłączyć urządzenie Twinkly do sieci Wi-Fi?

Co zrobić, jeśli sieć bezpośrednia Twinkly nie jest widoczna?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-19 14:54:28Co zrobić, jeśli sieć bezpośrednia Twinkly nie jest widoczna?

Jakie są najlepsze ustawienia dla mojego routera?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/polaczenie.png 1000 1000 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2022-01-19 14:54:282022-01-27 08:49:01Jakie są najlepsze ustawienia dla mojego routera?
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje

Inspiracje

  • Multi Color
  • Gold Edition
  • Twinkly Flex
  • Twinkly Line

Produkty

  • Taśmy LED
  • Girlandy ogrodowe LED
  • Oświetlenie choinkowe LED
  • Neony LED
  • Łańcuchy LED
  • Klastry LED
  • Sople LED
  • Inteligentne kurtyny LED
  • Panele LED

Dystrybucja

  • Dystrybucja Twinkly
  • Importer regionalny Twinkly Pro
© Smart Lights 2022
  • Strona używa pliki cookies, więcej dowiesz się w Polityce Prywatności
Scroll to top