Smart Lights - Twinkly Help Center
  • Sklep
  • Twinkly Pro
  • Kontakt
  • Menu Menu
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje


Czy mogę używać produktów Twinkly z linii domowej (Line i Flex) na zewnątrz?

Produkty z serii Home Range i używanie na zewnątrz

Dotyczy urządzeń Line i Flex

Twinkly Line i Flex zostały pomyślane jako elementy wystroju wnętrz o wzornictwie odpowiednim dla środowiska domowego, dlatego oba mają stopień ochrony IP20, co oznacza, że mogą być używane wyłącznie wewnątrz pomieszczeń.

Jeśli chcesz znaleźć inne produkty Twinkly nadające się do użytku na zewnątrz, sprawdź ten link!

Czy mogę przedłużyć Line i Flex?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/sklep-twinkly-gdzie-kupic-1.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-28 10:52:292022-01-08 02:15:32Czy mogę przedłużyć Line i Flex?

Czy mogę używać produktów Twinkly z linii domowej (Line i Flex) na zewnątrz?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/sklep-twinkly-gdzie-kupic-1.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-28 10:43:052021-11-03 09:29:04Czy mogę używać produktów Twinkly z linii domowej (Line i Flex) na zewnątrz?

Jak znaleźć części zamienne do mojego urządzenia Twinkly?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/kontakt-z-twinkly-marketing.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-27 15:52:072021-11-01 14:25:15Jak znaleźć części zamienne do mojego urządzenia Twinkly?

Jak zmienić nazwę mojego Twinkly?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/Control-panel.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-27 15:37:492021-11-01 15:06:53Jak zmienić nazwę mojego Twinkly?

Jak zaktualizować oprogramowanie?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/co-to-jest-twinkly.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-27 15:26:582021-11-01 15:08:02Jak zaktualizować oprogramowanie?
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje

Inspiracje

  • Multi Color
  • Gold Edition
  • Twinkly Flex
  • Twinkly Line

Produkty

  • Taśmy LED
  • Girlandy ogrodowe LED
  • Oświetlenie choinkowe LED
  • Neony LED
  • Łańcuchy LED
  • Klastry LED
  • Sople LED
  • Inteligentne kurtyny LED
  • Panele LED

Dystrybucja

  • Dystrybucja Twinkly
  • Importer regionalny Twinkly Pro
© Smart Lights 2022
  • Strona używa pliki cookies, więcej dowiesz się w Polityce Prywatności
Scroll to top