Smart Lights - Twinkly Help Center
  • Sklep
  • Twinkly Pro
  • Kontakt
  • Menu Menu
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje


Jak zaktualizować oprogramowanie?

Aktualizacja oprogramowania układowego dla prawidłowego funkcjonowania urządzenia Twinkly.

Dotyczy wszystkich urządzeń Gen I i Gen II, Twinkly PRO i Twinkly Plus.

Aby go zaktualizować, wystarczy kliknąć alert, który znajdziesz na stronie Urządzenia lub ikonę w kształcie punktu eskalacji pod oprogramowaniem układowym.

Jeśli aplikacja nie oferuje automatycznej aktualizacji oprogramowania układowego:
– uruchom ponownie aplikację
– odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację

  • zrestartuj aplikację odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację

    zrestartuj aplikację

  • odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację

    odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację

Czy mogę przedłużyć Line i Flex?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/sklep-twinkly-gdzie-kupic-1.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-28 10:52:292022-01-08 02:15:32Czy mogę przedłużyć Line i Flex?

Czy mogę używać produktów Twinkly z linii domowej (Line i Flex) na zewnątrz?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/sklep-twinkly-gdzie-kupic-1.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-28 10:43:052021-11-03 09:29:04Czy mogę używać produktów Twinkly z linii domowej (Line i Flex) na zewnątrz?

Jak znaleźć części zamienne do mojego urządzenia Twinkly?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/kontakt-z-twinkly-marketing.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-27 15:52:072021-11-01 14:25:15Jak znaleźć części zamienne do mojego urządzenia Twinkly?

Jak zmienić nazwę mojego Twinkly?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/Control-panel.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-27 15:37:492021-11-01 15:06:53Jak zmienić nazwę mojego Twinkly?

Jak zaktualizować oprogramowanie?

https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/co-to-jest-twinkly.png 688 688 Twinkly https://help.smartlights.pl/wp-content/uploads/SmartLights_bialy.png Twinkly2021-10-27 15:26:582021-11-01 15:08:02Jak zaktualizować oprogramowanie?
  • O Twinkly
    • Zakup lub sprzedaż
    • Produkty Twinkly
    • Kontakt z Twinkly
  • Twoje konto
  • Twoje urządzenia
    • Informacje produktowe
    • Pierwsza instalacja
    • Kompatybilność
    • Problemy i usterki
  • Aplikacja Twinkly
    • Kontrola
    • Mapowanie
    • Galeria
    • Kreator
    • Playlista
    • Grupowanie
    • Łączność
  • Twinkly PRO
    • Twoje konto
    • Informacje produktowe
    • Urządzenia Twinkly PRO
    • Aplikacja Twinkly
    • Kreator efektów
    • Układ
    • Grupowanie
    • Webapp
    • Kompatybilność
    • Akcesoria
  • Dokumentacja
    • Certyfikaty
    • Instrukcje

Inspiracje

  • Multi Color
  • Gold Edition
  • Twinkly Flex
  • Twinkly Line

Produkty

  • Taśmy LED
  • Girlandy ogrodowe LED
  • Oświetlenie choinkowe LED
  • Neony LED
  • Łańcuchy LED
  • Klastry LED
  • Sople LED
  • Inteligentne kurtyny LED
  • Panele LED

Dystrybucja

  • Dystrybucja Twinkly
  • Importer regionalny Twinkly Pro
© Smart Lights 2022
  • Strona używa pliki cookies, więcej dowiesz się w Polityce Prywatności
Scroll to top